Jak na objednání náhradního dílu

Je to snadné, nové náhradní díly si můžete objednat několika způsoby:

E-shop s náhradními díly

Nejjednodušší způsob je přímo přes náš e-shop, který je vám k dispozici 24/7. Po prokliku do sekce NÁHRADNÍ DÍLY si zvolíte příslušnou kategorii typu kamen. Aby vaše objednávka mohla být vyřízena, je potřeba se přihlásit. Nemáte-li ještě vytvořen účet, registrujte se u nás - v pravém horním rohu přes "Vytvořit účet". 

 

Zákaznický servis HAAS+SOHN

Pokud si nejste jisti, jaké je označení dílu či jaký přesně typ kamen máte, směřujte své objednávky a dotazy k náhradním dílům a příslušenství  přímo na naši kolegyni z oddělení zákaznických služeb. Jste-li z okolí Varnsdorfu, můžete se stavit u nás na showroomu osobně. Postará se o vás:

Paní Marcela Bandasová, E-mail: marcela.bandasova‌‌M‌‌haassohn.com, adresa Hašlerova 2247, 407 47 Varnsdorf , pracovní doba: 7–15 hod (Po–Pá)

 

Váš prodejce

Je-li pro vás pohodlnější svěřit objednávku prodejci, u kterého jste si pořizovali kamna, obraťte se přímo na něj. Kontakt na něj najdete zde.

Aby vám kamna dobře sloužila, je potřeba se o ně starat. Pravidelně je kontrolujte, čistěte a pokud si nevíte rady, kontaktujte nás na poradna‌‌M‌‌haassohn.com. Protože kde jsou kamna, tam je domov. Přejeme hezký den.

Tým HAAS + SOHN Rukov

?
Chcete poradit s výběrem?
Zeptejte se nás. Na dotazy odpovídá servisní technik Mojmír Středa.
Více informací