Setkání s prodejci PREMIUM

Po dvou letech jsme opět mohli pozvat naše prodejce PREMIUM z České i Slovenské republiky na školení a osobní setkání k nám do šluknovského výběžku.  Květen už bývá pro prodejce mimosezónní a tak je na takové aktivity čas. Letošní rok je však výjimečný a prodejní sezóna se prakticky nezastavila. I tak jsme rádi, že se sjelo 32 účastníků do krásného prostředí pivovaru Kocour ve Varnsdorfu. Počasí bylo letní jako na objednávku.

V oficiální části se u mikrofonu vystřídali:

  • Václav Cintl, ředitel společnosti, který vysvětlil situaci s výrobními kapacitami. Ačkoliv letos zvýšíme kapacitu o 45%, stále nejsme schopni uspokojit poptávku v okamžitém termínu doručení. Situaci s dodacími termíny však řeší i ostatní výrobci a zákazníci se budou muset na tuto zkušenost připravit a objednat si zboží s větším předstihem než v minulých letech.
  • Josef Starove, obchodní ředitel, shrnul situaci na trhu i spolupráci v době pandemie a vzájemné podpory. Nastínil budoucí vývoj týkající se nárůstu cen energií, vstupních materiálů i delší dodací lhůty díky nezaručeným termínům od dodavatelů materiálu. Představil také nový koncept katalogů a možnost využití partnerské sekce pro zjišťování skladovosti kamen.

V hlavní části pak představil naživo novinky za poslední 2 roky, ke kterým patří peletová kamna 4. generace PRATO a PARMA, krbová kamna s troubou JONSBO s troubou a DALE s troubou,  kachlová kamna FARO, jakožto nástupce kamen Treviso, krbová kamna LAROS ve variantě s dvířky úložného prostoru na dřevo i variantu bez dvířek, kachlová kamna DALE s 3D metalickým potiskem obkladu i rohovou krbovou vložku s prosklením na levou i pravou stranu SOHO. Co vždycky zaujme, jsou zapojená kamna. Tentokráte servisní technici zprovoznili peletová kamna HSP 7 II. Prodejci mohli o přestávce diskutovat a klást technické dotazy Davidovi Tröschlovi, technickému řediteli.

  • Milan Kaska, zastupující společnost Consultora, představil aktivity zaměřené na zajišťování štítků k energetické náročnosti budov i možnost pomoci s vyřízení žádosti o dotaci v programu Nová zelená úsporám.
  • Mojmír Středa, vedoucí zákaznického servisu, připomenul proces fungování reklamace zákazníků, možnosti využití systému pro evidenci a pak v trošku „hororové“ části foto dokumentoval výjezdy k zákazníkům, kde byla zanedbaná údržba kamen.
  • Michaela Cintlová, manažerka marketingu a PR, odprezentovala průzkum u koncových zákazníků na veletrhu FOR ARCH. Shodla se s prodejci, že od září 2021 se priority a preference na koupi kamen posunula především k faktoru skladové dostupnosti a hranice finanční investice se posunula směrem nahoru. Představila, na jaké marketingové aktivity za dobu pandemie soustředila i co nového pro prodejce oddělení marketingu spolu s obchodním chystá.

Po prezentační části nastal volný program. Někteří využili nabídku na prohlídku zdejšího pivovaru. Díky pěknému počasí se dalo do večerních hodin sedět venku a diskutovat nejen o zkušenostech z prodeje, ale i o životě jako takovém. Jsme rádi, že mezi nás zavítal i náš obchodní zástupce toho času již v penzi Jirka Málek, aby se pozdravil se svými bývalými obchodními partnery a přáteli.

Druhý den pro ty, kteří tu byli poprvé nebo si chtěli prohlédnout změny, byla v plánu prohlídka výroby v Jiřetíně pod Jedlovou a centrálního skladu a showroomu ve Varnsdorfu.

Věříme, že i naši obchodní partneři tuto akci považují za vydařenou stejně jako my. Těšíme se na další setkání.

Zpět
?
Chcete poradit s výběrem?
Zeptejte se nás. Na dotazy odpovídá servisní technik Mojmír Středa.
Více informací