Učitelé správného topení, opraváři a cestovatelé – představujeme náš servisní tým

Když kamna nefungují, jak mají, není to nikdy příjemné. Důležité je, mít se na koho obrátit. V Haas+Sohn Rukov máme tým zkušených servisních techniků.
 
Mojmír Středa, Josef Jánoš a Jaromír Bandas znají naše kamna do posledního detailu. Říká se, že podle fotky náhradního dílu dokážou určit model i rok výroby. Co je na tom pravdy neprozradíme, jisté ale je, že na tuhle trojici se můžete spolehnout.

„V Haasu jsem začínal na montáži, takže jsem naše výrobky zažil i z druhé strany. Vím, jak jsou naše kamna propracovaná, a proto je mám rád,“ říká Mojmír Středa, vedoucí servisní party. „Věci jako Easy Control nebo možnost čistit výměník zvenku hodně pomáhají při každodenním topení. Je to ale už složitější technika, a tak se vyplatí dodržovat návod k obsluze.“


Nejčastěji se naši technici ve své praxi potkávají s tím, že lidé mají kamna špatně zapojená. „Každá kamna jsou stavěná na jiné použití. Fungují jen tehdy, když se s nimi správně zachází,“ vysvětluje Mojmír Středa. „Nejsme tedy jenom opraváři, často taky zákazníky učíme správně topit, případně napravujeme ‚zlepšováky‘ některých kutilů.“
Platí totiž, že čím jsou kamna kvalitnější, tím jsou také složitější. Dnes už Haas+Sohn Rukov vyrábí dokonce peletová kamna ovládaná mobilem. Ta se v případě potíží dají ‚napíchnout‘ na diagnostiku, podobně jako třeba auto v servisu. Více si o nich můžete přečíst ZDE.

Zpět
?
Chcete poradit s výběrem?
Zeptejte se nás. Na dotazy odpovídá servisní technik Mojmír Středa.
Více informací